Mert Altınışık (Beni Affet – Kemal) Biyografisi

Yazar: Unknown Tarih: 14:18 Kategori: Yorum: Yorum Yap




Beni Afffet Kemal kimdir, Mert Altınışık, Mert Altınışık Beni Affet, Mert Altınışık Beni Affet Kemal, Mert Altınışık biyografi, Mert Altınışık biyografisi, Mert Altınışık dizileri, Mert Altınışık hakkında, Mert Altınışık hayatı, Mert Altınışık kariyeri, Mert Altınışık kimdir


Mert Altınışık, 14.05.1986 doğumlu Türk dizi ve tiyatro oyuncusu.

Mert Altınışık Bursa Uludağ Üniversitesi Oyunculuk Bölümü mezunudur.

İlk oyunculuk tecrübelerini tiyatro da yaşamıştır. 2008 yılında Baba ile Kızı, yine 2008 yılında Biçareler ve 2009 yılında Cehennemlik Gölgeler isimli tiyatro oyunlarında rol almıştır.

Dizi oyunculuğu kariyeri ise 2011 yılında yayınlanan Firar adlı dizide Kemal adlı karaktere hayat vererek olmuştur. Başarılı oyuncunun geniş kitleler tarafından tanınması ise Beni Affet dizisi ile olmuştur. Mert Altınışık, Beni Affet dizisinde canlandırdığı Kemal karakteri ile büyük beğeni toplamaya devam etmektedir.


Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder