Beni Affet 498.Bölüm Özeti (13 Şubat 2014 / Star Tv)

Yazar: Unknown Tarih: 14:18 Kategori: Yorum: Yorum Yap

beni affet 498, beni affet 498 bölüm özeti, Beni Affet 498.bölüm, Beni Affet Murat Danacı, Beni Affet özeti, Beni Affet Özgün Çoban, Beni Affet Şeyma Korkmaz, Beni Affet star tv






Beni Affet 499.Bölüm 14 Şubat 204 Fragmanı ve Tüyoları Sitemizde Bulabilirsiniz... Sitemizde günlük dizilerin fragmanını düzenli olarak izleyebilirsiniz...




Beni Affet 498.Bölüm Özeti


Bahar’ı bebeklerini aldırma kararından vazgeçirmek isteyen Kemal, Şahin’in tedavisi için başka bir doktorla görüşür. Şahin’in hasta dosyasını gizlice ele geçiren Kemal, doktordan beklediği cevabı alabilecek midir?

Leyla ve Umut aşkı dolu dizgin yaşanırken; Sevgi, Bahar ve Kader iki aşığı takibe koyulur.

Feride ailesiyle ilgili gerçekleri Zühre’ye sorar. Feride’nin öğrendikleri karşısında köşeye sıkışan Zühre, Feride’yi bir ailesi olduğu fikrinden uzaklaştırabilecek midir?

Sonunda şirkete atanan kayyumla karşılaşan Cüneyt ve Osman, şirketin yüklü bir borç altında olduğunu öğrenirler. Şirketi satmaktan başka çare yoktur.

Hazal Filiz Küçükköse (Leyla) Fotoğrafları için tıklayın…

Deniz Evin (Umut) Biyografisi için tıklayın…

Hazal Filiz Küçükköse (Leyla) Biyografisi için tıklayın…

Özgün Çoban (Tunç) Biyografisi için tıklayın…

Mert Altınışık (Kemal) Biyografisi için tıklayın…

Gamze İğdiroğlu (Eylül) Biyografisi için tıklayın…

Gaye Turgut (Bahar) Biyografisi için tıklayın…


Beni Affet yeni bölümleriyle haftaiçi hergün Star Tv’de.


Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder