Haluk Levent – Dostane Albümü 2014

Yazar: Unknown Tarih: 14:53 Kategori: Yorum: Yorum Yap


Dostane, Haluk Levent, Haluk Levent - Dostane İndir, Haluk Levent 2014 Albümü, Haluk Levent 2014 Albümü Dinle






Haluk Levent – Sevdana Gönül Verdim Şarkısı ve Şarkı Sözleri


Sevdana gönül verdim düşürdü beni dillere
Aşkına yürek verdim savurdu beni dillere
Ne senle nede sensiz söz geçmiyor bu yüreğe
Yar beni cano beni sakla beni ellerine


Sevemem senden başka gözüm arar gözlerini
Dil söyler kalbim ağlar yürek çeker özlemini
Kulağımdan sesini gözlerimden hayalini
Atamam ah atamam sen olmayınca yapamam


Bu gece daha sensiz dahada sessiz geçiyor
Bu can bu ne ten’e dahada acı veriyor
Geleceksin diyerek gözler yolunu gözlüyor
Gelmediğin gün için bu can her gün ölüyor


Sevemem senden başka gözüm arar gözlerini
Dil söyler kalbim ağlar yürek çeker özlemini
Kulağımdan sesini gözlerimden hayalini
Atamam ah atamam sen olmayınca yapamam




Haluk Levent – Ağlama Bebeğim Şarkısı ve Şarkı Sözleri

Ağlama bebek ağlama sende
Umut sende her şey sende
Yağmur gibi gözlerinde akan yaş niye
Bu dargınlık bu kırgınlık sıkıntı niye
Bu kırgınlık bu sıkıntı dargınlık niye


Çok uzakta öyle bir yer var
O yerlerde mutluluk var
Bölüşülmeye hazır bir hayat var
Paylaşılmaya hazır bir hayat var


Ağlama bebeğim ağlama sende
Yarın sende her şey sende
Dalıp dalıp derinlere düşünmen niye
Bu suskunluk bu kırgınlık kızgınlık niye
Bu kızgınlık bu küskünlük sıkıntı niye


Çok uzakta öyle bir yer var
O yerlerde mutluluklar
Bölüşülmeye hazır bir hayat var
Paylaşılmaya hazır bir hayat var






Haluk Levent – Hani Var ya Şarkısı ve Şarkı Sözleri
Kırmızı Bir Gül Verilir Önce
Değer Gözlerin Gülümser Sonra
Hiçbir Söze Gerek Kalmaz
Anlatamam Elde Değil
Hani Varya Aşık Olmak
Toz Olur Ümitler Yükselir Yerden
Söner Işıklarım Kapanır Perdem
Hayalin Karşımda Canlanır Birden
Hani Varya Aşık Olmak
Güldürüreni Gerisi Boşmuş
Ayrılırken Gülmek Ne Zormuş
Aklımda Bir Sesin Kalır
Seni Görmek Elde Değil
Hani Varya Aşık Olmak



Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder