Beni Affet 534.Bölüm Özeti (4 Nisan 2014 / Star Tv)

Yazar: Unknown Tarih: 14:16 Kategori: Yorum: Yorum Yap

beni affet 534, beni affet 534 bölüm özeti, Beni Affet 534.bölüm, Beni Affet Murat Danacı,  Beni Affet özeti, Beni Affet Özgün Çoban, Beni Affet Şeyma Korkmaz, Beni Affet star tv





Beni Affet 534.Bölüm 4 Nisan 2014 Fragmanı ve Tüyoları Sitemizde Bulabilirsiniz... Sitemizde günlük dizilerin fragmanını düzenli olarak izleyebilirsiniz...



Beni Affet 531.Bölüm Özeti


Babası Şahin’in hareketlerinden şüphelenen Bahar’ın gözü Şahin’in üzerindedir. Bahar Şahin’in büyük bir yalanını yakalarken; Şahin, Bahar’ın bebeğinin düşmesinde payı olan Şebnem’e öfke saçar. Öte yandan hamile olduğunu düşünerek utancından yerin dibine giren Sevgi’nin şüpheleri doğru mu çıkacaktır?



Feride’nin hayatıyla ilgili olarak Zühre’nin anlattıklarının doğru çıkması üzerine araştırmalarını genişletmek isteyen Feride ve Cüneyt, soluğu yine Osman’ın ablası Ziynet’in yanında alır. Feride, bu konuda önemli bir isime ulaşırken, evdeki karmaşaya daha fazla katlanamayan Eylül kendi evini terk eder.


Hazal Filiz Küçükköse (Leyla) Fotoğrafları için tıklayın…


Deniz Evin (Umut) Biyografisi için tıklayın…


Hazal Filiz Küçükköse (Leyla) Biyografisi için tıklayın…


Özgün Çoban (Tunç) Biyografisi için tıklayın…


Mert Altınışık (Kemal) Biyografisi için tıklayın…


Gamze İğdiroğlu (Eylül) Biyografisi için tıklayın…


Gaye Turgut (Bahar) Biyografisi için tıklayın…


Yayın Günü: 3 Nisan 2014 Star Tv 
Yayın Saati: 17.15

Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder