Beni Affet 525.Bölüm Özeti (24 Mart 2014 / Star Tv)

Yazar: Unknown Tarih: 14:34 Kategori: Yorum: Yorum Yap

beni affet 525, beni affet 525 bölüm özeti, Beni Affet 525.bölüm, Beni Affet Murat Danacı,  Beni Affet özeti, Beni Affet Özgün Çoban, Beni Affet Şeyma Korkmaz, Beni Affet star tv





Beni Affet 525.Bölüm 24 Mart 2014 Fragmanı ve Tüyoları Sitemizde Bulabilirsiniz... Sitemizde günlük dizilerin fragmanını düzenli olarak izleyebilirsiniz...


Beni Affet 517.Bölüm Özeti


Tunç, Dilek’e bir teklifte bulunuyor.


Bahar ve Kemal, tüm yaşananlara rağmen birbirlerine büyük bir aşkla bağlıdır. Kemal’in kötü bir durumda olduğunu hisseden Bahar, kocasının yardımına koşar. Kemal’in başına gelen talihsiz olay, iki aşığın birleşme noktası mı olacaktır? Öte yandan Şahin’i takip eden Şebnem gördüklerine inanmak istemez. Ancak Şahin’le ilgili gerçekler daha fazla saklı kalmayacaktır.


Tunç’un Dilek’le ilgili çevirdiği dolap ortaya çıkarak ailede tartışma yaratır. Tunç konusunda haklı çıkan Cüneyt’in Feride’yle arasındaki buzlar erimeye başlarken, Cüneyt’i Feride’nin gözünde küçük düşürmeye çalışan Tunç, hastaneden taburcu olan Dilek’e bir teklifte bulunur.

Hazal Filiz Küçükköse (Leyla) Fotoğrafları için tıklayın…


Deniz Evin (Umut) Biyografisi için tıklayın…


Hazal Filiz Küçükköse (Leyla) Biyografisi için tıklayın…


Özgün Çoban (Tunç) Biyografisi için tıklayın…


Mert Altınışık (Kemal) Biyografisi için tıklayın…


Gamze İğdiroğlu (Eylül) Biyografisi için tıklayın…


Gaye Turgut (Bahar) Biyografisi için tıklayın…


Yayın Günü: 24 Mart 2014 Star Tv 
Yayın Saati: 17.15

Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder