Beni Affet 572.Bölüm Özeti (28 Mayıs 2014 Çarşamba / Star Tv)

Yazar: Unknown Tarih: 14:27 Kategori: Yorum: Yorum Yap

beni affet 572, beni affet 572 bölüm özeti, Beni Affet 572.bölüm, Beni Affet Murat Danacı,  Beni Affet özeti, Beni Affet Özgün Çoban, Beni Affet Şeyma Korkmaz, Beni Affet star tv





Beni Affet 572.Bölüm 28 Mayıs 2014 Fragmanı ve Tüyoları Sitemizde Bulabilirsiniz... Sitemizde günlük dizilerin fragmanını düzenli olarak izleyebilirsiniz...

Beni Affet 572.Bölüm Özeti


Şahin’in gerçek karısı olduğunu söyleyen Şebnem’in ağzından çıkanlara anlam veremeyen Sevgi ve Kader Şebnem’i kovmak isterler. Kocasını alıp gitmek isteyen Şebnem üstelerken, sonunda Şahin’den de gerçeği duyan Sevgi’nin gözleri döner. Bahar yerle bir olan annesini sakinleştirmeye çalışırken, Kemal ise bir oda dolusu parayla karşı karşıya kalır.


Cüneyt ve Dilek’le birlikte ablasını aramaya koyulan Feride’nin aklında bir sürü soru işareti vardır. Ablasının geçmişte yaşadıklarıyla ilgili duyduklarına üzülen Feride, kendisiyle ilgili sarsıcı bir gerçek daha öğrenir.


Tunç Eylül’ün yeni bir plan hazırlığında olduğundan şüphelenerek O’nu sorguya çeker. Ferman ise sonunda Yıldız’a kendisini affettirebilecek midir?

Hazal Filiz Küçükköse (Leyla) Fotoğrafları için tıklayın…



Deniz Evin (Umut) Biyografisi için tıklayın…



Hazal Filiz Küçükköse (Leyla) Biyografisi için tıklayın…



Özgün Çoban (Tunç) Biyografisi için tıklayın…



Mert Altınışık (Kemal) Biyografisi için tıklayın…



Gamze İğdiroğlu (Eylül) Biyografisi için tıklayın…


Gaye Turgut (Bahar) Biyografisi için tıklayın…



Yayın Günü: 28 Mayıs 2014 Star Tv

Yayın Saati: 17.15
Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder