Beni Affet 541.Bölüm Özeti (15 Nisan 2014 / Star Tv)

Yazar: Unknown Tarih: 12:35 Kategori: Yorum: Yorum Yap

beni affet 541, beni affet 541 bölüm özeti, Beni Affet 541.bölüm, Beni Affet Murat Danacı,  Beni Affet özeti, Beni Affet Özgün Çoban, Beni Affet Şeyma Korkmaz, Beni Affet star tv





Beni Affet 541.Bölüm 15 Nisan 2014 Fragmanı ve Tüyoları Sitemizde Bulabilirsiniz... Sitemizde günlük dizilerin fragmanını düzenli olarak izleyebilirsiniz...

Beni Affet 541.Bölüm Özeti


Tunç ile Eylül yine işbirliği yapıyor.


Eylül konusunda annesi Zühre’den yardım isteyen Cüneyt, Eylül’den boşanmasını garantileyecek olan raporu ele geçirebilecek midir?


Cüneyt’in rapor sonucunun peşinde olduğunu öğrenen Eylül’ün ise paçaları tutuşur. Bu sırada, annesinin hareketlerinden şüphelenen Tunç, yeniden Eylül ile işbirliği yapar.


Bahar ve Kader babaları için endişelenmeye başlamıştır. Karısına destek olan Kemal, Bahar ve Kader’i de alarak karakola gider. Ancak Kemal’in aklında soru işaretleri vardır. Şahin’den haber çıkacak mıdır?


Öte yandan Sevgi, alttan alta Sait’i Leyla’dan vazgeçirmeye çalışırken, Sait, Leyla’nın büyük bir yalanını yakalar.

Hazal Filiz Küçükköse (Leyla) Fotoğrafları için tıklayın…



Deniz Evin (Umut) Biyografisi için tıklayın…



Hazal Filiz Küçükköse (Leyla) Biyografisi için tıklayın…



Özgün Çoban (Tunç) Biyografisi için tıklayın…



Mert Altınışık (Kemal) Biyografisi için tıklayın…



Gamze İğdiroğlu (Eylül) Biyografisi için tıklayın…



Gaye Turgut (Bahar) Biyografisi için tıklayın…


Yayın Günü: 15 Nisan 2014 Star Tv

Yayın Saati: 17.15
Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder