Beni Affet 540.Bölüm Özeti (14 Nisan 2014 / Star Tv)

Yazar: Unknown Tarih: 13:37 Kategori: Yorum: Yorum Yap

beni affet 540, beni affet 540 bölüm özeti, Beni Affet 540.bölüm, Beni Affet Murat Danacı,  Beni Affet özeti, Beni Affet Özgün Çoban, Beni Affet Şeyma Korkmaz, Beni Affet star tv





Beni Affet 540.Bölüm 14 Nisan 2014 Fragmanı ve Tüyoları Sitemizde Bulabilirsiniz... Sitemizde günlük dizilerin fragmanını düzenli olarak izleyebilirsiniz...

Beni Affet 540.Bölüm Özeti


Sait, Leyla’nın yerini öğreniyor.


Yangında öldüklerini öğrendiği ailesinin mezarını ziyaret eden Feride için ailesini bulma serüveni başlamadan son bulmuştur. Cüneyt, Dilek ve Feride’nin acısını paylaşırken, mezarda yatanların gerçekten Feride’nin ailesi olup olmadığını öğrenmek için yasal süreç başlatır. Bu sırada sahte baba Hilmi ile uğraşan Eylül, farkında olmadan büyük bir koz verir.


Bahar ve Kemal, edindikleri bilgileri kullanarak Sevgi’ye hamile raporunu kimin aldığını bulmaya çalışırken, Bahar Kemal’e babasıyla ilgili şüphelerinden bahseder.


Leyla’nın nerede olduğunu öğrenen Sait, Umut’un ağzını ararken, Cesur, Şebnem ve Şahin’in gittiğini öğrenerek küplere biner.

Hazal Filiz Küçükköse (Leyla) Fotoğrafları için tıklayın…



Deniz Evin (Umut) Biyografisi için tıklayın…



Hazal Filiz Küçükköse (Leyla) Biyografisi için tıklayın…



Özgün Çoban (Tunç) Biyografisi için tıklayın…



Mert Altınışık (Kemal) Biyografisi için tıklayın…



Gamze İğdiroğlu (Eylül) Biyografisi için tıklayın…



Gaye Turgut (Bahar) Biyografisi için tıklayın…


Yayın Günü: 14 Nisan 2014 Star Tv

Yayın Saati: 17.15
Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder