Beni Affet 537.Bölüm Özeti (9 Nisan 2014 / Star Tv)

Yazar: Unknown Tarih: 14:59 Kategori: Yorum: Yorum Yap

beni affet 537, beni affet 537 bölüm özeti, Beni Affet 537.bölüm, Beni Affet Murat Danacı, Beni Affet özeti, Beni Affet Özgün Çoban, Beni Affet Şeyma Korkmaz, Beni Affet star tv





Beni Affet 537.Bölüm 9 Nisan 2014 Fragmanı ve Tüyoları Sitemizde Bulabilirsiniz... Sitemizde günlük dizilerin fragmanını düzenli olarak izleyebilirsiniz...


Beni Affet 537.Bölüm Özeti

Sevgi’nin hamile olmadığını öğrenen Bahar ve Kemal, iki koldan bu gizemi çözmeye çalışır. Kemal sonunda bir isime ulaşırken, Sevgi etrafında dönen kumpastan habersizdir.


Öte yandan Sait her yerde Leyla’yı arar. Leyla Sait’e gerçeği söylemek isteyen Umut’u dizginlerken, yanlış zamanda yanlış yerde bulunacaktır.


Eylül’ün bebeğine sahte baba uyduran Cüneyt, planını uygulamaya koyar. Neye uğradığını şaşıran Eylül, köşeye sıkışarak durumu inkar ederken, Zühre’de duyduklarına inanamaz.


Öte yandan Feride, Cüneyt ve Dilek, yangınla ilgili korkunç bir gerçek daha öğrenir.

Hazal Filiz Küçükköse (Leyla) Fotoğrafları için tıklayın…
Deniz Evin (Umut) Biyografisi için tıklayın…
Hazal Filiz Küçükköse (Leyla) Biyografisi için tıklayın…
Özgün Çoban (Tunç) Biyografisi için tıklayın…
Mert Altınışık (Kemal) Biyografisi için tıklayın…
Gamze İğdiroğlu (Eylül) Biyografisi için tıklayın…
  Gaye Turgut (Bahar) Biyografisi için tıklayın…

Yayın Günü: 9 Nisan 2014 Star Tv 

Yayın Saati: 17.15
Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder