Beni Affet 535.Bölüm Özeti (7 Nisan 2014 / Star Tv)

Yazar: Unknown Tarih: 14:14 Kategori: Yorum: Yorum Yap

beni affet 535, beni affet 535 bölüm özeti, Beni Affet 535.bölüm, Beni Affet Murat Danacı,  Beni Affet özeti, Beni Affet Özgün Çoban, Beni Affet Şeyma Korkmaz, Beni Affet star tv








Beni Affet 535.Bölüm 7 Nisan 2014 Fragmanı ve Tüyoları Sitemizde Bulabilirsiniz... Sitemizde günlük dizilerin fragmanını düzenli olarak izleyebilirsiniz...


Beni Affet 535.Bölüm Özeti (7 Nisan 2014 / Star Tv)  


Feride ve Cüneyt aşkında süpriz gelişme!


Köklerine ulaşmaya çalışırken yangını öğrenerek çıkmaz sokağa giren Feride, kararlılığını yitirmez. Ailesinin hayatta olduğuna inanan Feride araştırmaya devam etme çabasındadır.


Öte yandan Feride ve Cüneyt aşkını bir adım daha ileri taşıyacak sürpriz bir gelişme yaşanır. Zühre ise Osman’la barışmamakta kararlıdır.


Bahar ve Kemal, Sait’in ortaya çıkmasıyla alt üst olan Umut ve Leyla’ya destek olmak ister. Ancak Umut’un arada kalmasını istemeyen Leyla, beklenmedik bir hamlede bulunur. Kemal ve Umut Leyla’yı nerede bulacaktır?


Bahar ve Kader annelerinin hamile olduğundan şüphelenirken, istediğini elde eden Şahin için gerçek hayatına dönme vakti gelmiştir.















Yayın Günü: 7 Nisan 2014 Star Tv 

Yayın Saati: 17.15

Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder