Beni Affet 535.- 540. Bölüm Tüyoları Yorumları

Yazar: Unknown Tarih: 13:45 Kategori: Yorum: Yorum Yap

Beni Affet 536.- 537. Bölüm Tüyoları, Beni Affet 536.- 537. Bölümlerde neler olacak, Beni Affet 536.- 538. Bölüm Yorumları, Beni Affet 536.- 539. Bölüm Özeti, Beni Affet 537.- 538. Bölüm Özeti, Beni Affet 538.- 539. Bölüm tüyo ve yorumları, Beni Affet 538.- 539. Bölümlerde neler olacak, Beni Affet 7 nisan pazartesi







Beni Affet 535.- 540. Bölüm Tüyoları Yorumları


Beni Affet 7 nisan pazartesi: Cüneyt “artık zamanı geldi, Eylül’ün karnındaki çocuğun babası kim, öğreneceğim..”


Ziynet geldiğinde bir anda herkesi saran korku, onun geçmişte yaşananları anlatması, Zühre ve Osman’ın barışması için zemin hazırlamıştır, ama Zühre Osman’ı affetmemeye karalıdır. Ziynet “Osman’la Zühre’yi” barıştıramamış ama birbirlerine deli gibi aşıkiki çifte yüzük takmaya kadar vermiştir. Feride ve Cüneyt’in aile arasındaki yüzük takma merasiminden Cüneyt’in aklında kalan şey, “o çocuk benim değilse, kimin” cümlesidir.


Beni Affet 536.- 537. Bölümlerde neler olacak


Beni Affet 8 nisan salı: Cüneyt buna kafayı takmıştır, bunun için, harekete geçer. Eylül bütün bu olanlardan habersiz gününü gün ederken bir anda karşısına çıkan adamla şok olur. Hilmi “Eylül, aşkım hamile kalmışsın benden, neden söylemiyorsun” dediğinde, Eylül afallar… Cüneyt’in hain planı açıktır, Eylül’ü mahkemeye çıkartıp, her şeyi itiraf ettirmek..


Ama bu oyun beraberinde ardı arkası gelmez bir fırtınayı da peşinden getirecektir.
Öte yandan, Feride ve Dilek yangın meselesini araştırmaya devam ederler, yangının çıktığı yere giderler, olayların nasıl bu hale geldiğini araştırırlar. Ama bu haftaya Damgayı “Hilmi” ve Cüneyt’in planı damga vuracaktır..



Beni Affet 537.- 538. Bölüm Özeti


Sevginin hamileliği bir anda aileye bomba gibi düşer. Bahar’ın Kemal’in bundan haberdar olmaları, günlerdir “bir işlerin” döndüğünü fark eden Bahar’ın dikkatini çeker. Kemal ve Bahar bu hamilelikten kuşkulanmaktadır. Bu işin altında bir iş vardır. İkili bu raporun nereden çıktığını öğrenmenin peşine düşerler ve gerçeğin..


Öte yandan Leyla ve Umut’u bekleyen mutlu günler yavaş yavaş uzaklaşmaktadır. İkili nişanlanmışlardır ama Sait’in bir anda gelmesi her şeyi allak bullak eder. Her şeyi Sait’e anlatmaya karar veren Umut’un çaresiz çırpınışı Leyla’yı üzmektedir. Bu arada Şahin için çember giderek daralmaktadır, artık tek çıkış vardır, arkasına bile bakmadan kaçmak, ama nasıl yapacaktır bunu?


Beni Affet 538.- 539. Bölüm tüyo ve yorumları


Bu haftaya damgasını vuracak gelişme, Feride ve Cüneyt cephesinde yaşanacak. Hilmi’nin gelişi, Eylül’ün karnındaki çocuğun rahatsızlanması ve DNA.. Her şey ve daha fazlası, bu hafta Beni Affet’te..



Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder