Unutma Beni 1255.Bölüm Fragmanı Özeti 2 Nisan 2014

Yazar: Unknown Tarih: 14:35 Kategori: Yorum: Yorum Yap


2 nisan Unutma Beni 1255. Bölüm video izle, Unutma Beni 1255. Bölüm Fragmanı, Unutma Beni 1255. Bölüm Fragmanı 2 nisan, Unutma Beni 1255. Bölüm Fragmanı Özeti, Unutma Beni 1255. Bölüm Özeti




Unutma Beni 1255. Bölüm Fragmanı Özeti 2 Nisan


Unutma Beni 1255. Bölüm Fragmanı Özeti 2 Nisanda neler olacak neler gelişecek bakalım: Erdem Çiğdem ile konuşmaya gelir, Çiğdem de ona hamile olduğunu söyleyecektir. Erdem’in hangi sözleri Çiğdem’i çok yaralayacaktır?


Unutma Beni 1255. Bölüm 1 Nisan Unutma Beni 1255. Bölüm Fragmanı Emine Hikmet’i nezarette görmeye gelir. Şerif’in ameliyatı için bir çözüm ararlar. Hikmet Emine’ye nasıl bir akıl verecektir? Şerif hastaneye, yaralı adamı ziyarete gelir. İstediği paranın miktarını düşürmesini ister. Adamın cevabı ne olacaktır? Unutma Beni 1255. Bölüm Fragmanı Özeti 2 Nisan

Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder