Beni Affet 531.- 536. Bölüm Tüyoları Yorumları

Yazar: Unknown Tarih: 14:35 Kategori: Yorum: Yorum Yap

1 nisan Beni Affet 531.- 532. Bölüm özeti, 2 nisan Beni Affet 532.- 535. Bölümde neler olacak, 2-3 nisanBeni Affet 531.- 536. Bölüm yorumları, Beni Affet 1 nisan 4 nisan özetleri tüyoları, Beni Affet 531.- 532. Bölüm fragmanı, Beni Affet 531.- 532. Bölüm video




Beni Affet 531.- 536. Bölüm Tüyoları Yorumları


Beni Affet 531. bölümde bakalım neler olacak: Sevgi Kemal’in dizlerine kapandığında her şey durmuştur artık. Sevgi yaptığından utanmakta, af dilemektedir Kemal’den.. Ve Kemal’in yanıtı, dizlerine kapanmış Sevgi’nin, bir annenin anlayacağı, dildedir.


“Sizin yüzünüzden evladımı kaybettim. Ama siz benim yüzümden kızınızdan olmayacaksınız. Bu acıyı size yaşatmayacağım..” der, çeker gider.. Sevgi’yi affetmez, ama kızından da ayırmaz.


Beni Affet 532.- 535. Bölümde neler olacak


Beni Affet 532. bölüm özetinde: Öte yandan Şahin artık eve geri dönmüştür ama arkasında Şebnem’in gölgesi vardır. Şebnem sürekli Şahin’i sıkıştırmakta, Şahin yalanla söylemektedir. Sonunda bu yalanlarından birinin farklına, Bahar vardır. Babasının bir işler çevirdiğini düşünmeye başlayacaktır.


Beni Affet 533. bölüm tüyolar: Öte yandan Leyla ve Umut için parmaklara yüzükler takılacaktır, onca acı, onca sıkıntıdan sonra, yepyeni bir aşkın filizleri atılacaktır. İki sevgili, parmaklarına takılacak yüzükle nişanlı olacak, haftanın ilk bölümlerinde onların aşkları tütecektir evden..

Beni Affet 533.- 534. Bölüm özeti


Beni Affet 531. bölüm fragmanı: Feride ve Cüneyt’in hayatına bir anda düşen Ziynet’in, aylardır aradıkları Sabiha’ya giden yolda önemli bir bilgi vermiştir. Sabiha’nın adresi. Cüneyt ve Feride o adrese gittiklerinde, Sabiha’yla ilgili bir bilgi aramaktadırlar.. Aradıklarını da bulurlar, Sabiha’nın kocası..


İkili Sabiha’nın kocasına ulaşmak için yola çıktıklarında, yangına ve gerçeklere uzanan bir yolculuğun başında olduklarını bilmemektedirler. Onları bekleyen geçmiş, onları bekleyen gerçekler ve onları bekleyen bir yangın vardır.. Zühre Cüneyt’le Feride’nin bu maceraya düştüklerini öğrendiğinde Osman’dan yardım ister..


Beni Affet 531.- 532. Bölüm fragmanı videosu


Beni Affet 531. bölüm yorumları: Ziynet’in aileye bomba gibi düşmesi, öteki cephede, Osman ve Zühre’yi de etkiler. Aylardır birbirlerine uzak kalan bu karı koca, her gün yan yana olduklarından, Osman sürekli Zühre’yi suçlamıştır. Ve bir gün, Zühre’nin boğazına kadar gelir bu suçlamalar, resti çektiği an, Ziynet’in duyduğu andır..


Ziynet, yıllar önce yaşanan bu kötü olayla ilgili Ziynet ne bilmektedir?


Hepsi ve daha fazlası, haftaya Beni Affet’te bizlerle olacak arkadaşlar..

Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder