Gamze İğdiroğlu (Beni Affet – Eylül) Biyografisi

Yazar: Unknown Tarih: 14:19 Kategori: Yorum: Yorum Yap





Beni Affet Eylül kimdir, Gamze İğdiroğlu, Gamze İğdiroğlu Beni Affet, Gamze İğdiroğlu Beni affet Eylül, Gamze İğdiroğlu biyografi, Gamze İğdiroğlu biyografisi, Gamze İğdiroğlu dizileri, Gamze İğdiroğlu hakkında, Gamze İğdiroğlu kariyeri, Gamze İğdiroğlu kimdir, Gamze İğdiroğlu memleketi

Gamze İğdiroğlu, Ankara doğumlu Türk dizi ve tiyatro oyuncusu.


Gerçek adı Nuran Gamze İğdiroğlu olan güzel oyuncu Ankara doğumludur. Lise eğitimini Çankaya Lisesi’nde tamamladıktan sonra Hacettepe Üniversitesi Devlet Konservatuvarı Tiyatro Bölümününde üniversite eğitimini almıştır. 2011 yılında üniversiteden mezun olmuş ve oyunculuk kariyerine başlamıştır.


Gamze İğdiroğlu oyunculuk hayatına Beni Affet dizisiyle başlamıştır. Beni Affet dizisinde canlandırdığı Eylül karakteri ile kısa sürede büyük beğeni kazanmıştır. Gamze İğdiroğlu kariyerine başarılı bir şekilde bu dizide devam etmektedir.

Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder