Deniz Evin Biyografisi (Beni Affet – Umut)

Yazar: Unknown Tarih: 14:19 Kategori: Yorum: Yorum Yap



Beni affet umut kimdir, Deniz Evin, Deniz Evin Beni Affet Umut, Deniz Evin biyografisi, Deniz Evin dizileri, Deniz Evin hakkında, Deniz Evin hayatı, Deniz Evin kimdir

Deniz Evin, 1 Ocak 1983 doğumlu Türk dizi ve sinema oyuncusu.


Deniz Evin Hacettepe Üniversitesi oyunculuk bölümü mezunudur. Genç oyuncunun ilk televizyon tecrübesi 2008 yılında rol aldığı Doludizgin Yıllar dizisi ile olmuştur. Daha sonra Fox TV’de yayınlanan Unutma Beni dizisi ile oyunculuk kariyerine devam eden genç oyuncunun, geniş kitleler tarafından tanınması ise Beni Affet dizisinde canlandırdığı Umut karakteri ile olmuştur.


Deniz Evin halen Beni Affet dizisinde canlandırdığı Umut karakteri ile oyunculuk hayatına devam etmektedir. Genç oyuncu aynı zamanda dizide kızkardeşini canlandıran Gaye Turgut ile evlidir.


Rol Aldığı Film ve Diziler:

Doludizgin Yıllar (Akın)
Unutma Beni (Sinan)
Unutma Beni İstanbul (Sinan) – Sinema Filmi
Beni Affet (Umut)

Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder