Atv ”BEN ONU ÇOK SEVDİM” Dizisi’nin Konusu Oyuncu Kadrosu

Yazar: Unknown Tarih: 14:50 Kategori: Yorum: Yorum Yap
 ''Ben Onu Çok Sevdim'' Dizisi'nin Oyuncu Kadrosu Oyuncuların Gerçek İsimleri2013 Atv yeni dizisi BEN ONU ÇOK SEVDİM dizisinin bütün oyuncuları isimleri

Ben Onu Çok Sevdim dizisi 10 Eylül 2013 Salı akşamı ekrana geliyor.

Adnan Menderes’in hayatını anlatacak ”Beni Onu Çok Sevdim” dizisinin 1. bölüm için yayınlanan yeni fragmanda dönemin önemli tarihi şahısları da görülebiliyor.

Ben Onu Çok Sevdim dizisinin baş rollerini Mehmet Aslantuğ, İdil Fırat ve Birce Akalay paylaşıyor. Ben Onu Çok Sevdim dizisinde Adnan Menderes, eşi İdil Menderes ve Menderes’in aşkı Ayhan Aydan arasındaki aşk üçgeni dönemin siyasi ortamında anlatılacak. Dizi de adını Ayhan Aydan’ın Yassı Ada mahkemelerindeki ifadesinde Adnan Menderes için sarf ettiği “Ben bu adamı sevdim.” cümlesinden geliyor. Dizinin konusunu dizide’ki karakterlerin gerçek isimlerini ve dizinin fragmanlarını aşağıda göre bilirsiniz..

2013 – ATV’nin Yeni Dizisi ”Ben Onu Çok Sevdim” Dizisi’nin Konusu;

Çocuklarına ve eşi Berin Menderes’e sonsuz bağlı olan Adnan
Menderes’in her türlü zorluğa birlikte göğüs gerdiği ailesi, yakın çalışma
arkadaşları ve büyük aşkı Ayhan Aydan…

1950 senesinde, Demokrat Parti hükümetiyle iktidara gelen ve başvekil olan Adnan Menderes’in dönemin çalkantılı süreçlerinde yaşadığı siyaset yolculuğu anlatılıyor. Kore savaşı, Sovyetler tehdidi, Nato’ya giriş süreci ve hükümeti devirmeyi planlayan cunta yapılanmasının su yüzüne çıkmasıyla gittikçe zorlaşan siyasi atmosferin bir panaroması sunulacak izleyenlere. Çocuklarına ve eşi Berin Menderes’e sonsuz bağlı olan Adnan Menderes’in her türlü zorluğa birlikte göğüs gerdiği ailesi, yakın çalışma
arkadaşları ve büyük bir aşka düşeceği Ayhan Aydan anlatılacak.

Halkının gözü önünde asılmış bir başvekilin darağacına yürüdüğü
yola tanıklık edeceğiz, aziz hatırasına saygıyla…

İşte, Atv’nin ilgi ile izleneceği tahmin edilen ”Ben Onu Çok Sevdim” isimli dizinin fragmanları (3 Fragman) Oyuncu karakterleri ve oyuncuların gerçek isimleri….
Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder