Beni Affet 529.Bölüm Özeti (28 Mart 2014 Cuma / Star Tv)

Yazar: Unknown Tarih: 14:51 Kategori: Yorum: Yorum Yap

beni affet 529, beni affet 529 bölüm özeti, Beni Affet 529.bölüm, Beni Affet Murat Danacı,  Beni Affet özeti, Beni Affet Özgün Çoban, Beni Affet Şeyma Korkmaz, Beni Affet star tv





Beni Affet 529.Bölüm 28 Mart 2014 Fragmanı ve Tüyoları Sitemizde Bulabilirsiniz... Sitemizde günlük dizilerin fragmanını düzenli olarak izleyebilirsiniz...


Beni Affet 526.Bölüm Özeti


İkinci bebeklerini kucaklarına alamadan kaybeden Bahar ve Kemal’in acısını tüm aile paylaşır. Ancak Bahar, bebeklerinin gerçekte nasıl düştüğünü kocası Kemal’den saklamaktadır. Paçaları tutuşan Şebnem ise konuyu kapatmak için kendince bir yol bulurken, gün yüzüne çıkmak için bekleyen sırlar, yine saklı kalmayacaktır.


Ailesinin hayatta olabileceğini öğrendiği günden beri onları bulmayı kafasına koyan Feride, Cüneyt ve Dilek’le birlikte aramaya devam eder. Kendisine yardım edebilecek bir kişinin numarasına ulaşan Feride’nin işi bu sefer rast gidecek midir?


Öte yandan Osman’ı korkudan titretecek sürpriz bir isim çıkagelir.

Hazal Filiz Küçükköse (Leyla) Fotoğrafları için tıklayın…


Deniz Evin (Umut) Biyografisi için tıklayın…


Hazal Filiz Küçükköse (Leyla) Biyografisi için tıklayın…


Özgün Çoban (Tunç) Biyografisi için tıklayın…


Mert Altınışık (Kemal) Biyografisi için tıklayın…


Gamze İğdiroğlu (Eylül) Biyografisi için tıklayın…


Gaye Turgut (Bahar) Biyografisi için tıklayın…


Yayın Günü: 27 Mart 2014 Star Tv 
Yayın Saati: 17.15

Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder