Beni Affet 516.Bölüm Özeti (11 Mart 2014 / Star Tv)

Yazar: Unknown Tarih: 14:13 Kategori: Yorum: Yorum Yap

beni affet 516, beni affet 516 bölüm özeti, Beni Affet 516.bölüm, Beni Affet Murat Danacı,  Beni Affet özeti, Beni Affet Özgün Çoban, Beni Affet Şeyma Korkmaz, Beni Affet star tv




Beni Affet 516.Bölüm 11 Mart 2014 Fragmanı ve Tüyoları Sitemizde Bulabilirsiniz... Sitemizde günlük dizilerin fragmanını düzenli olarak izleyebilirsiniz...


Beni Affet 515.Bölüm Özeti


Bahar ve Kemal, Şahin’in gizliden gizliye çevirdiği oyunların da etkisiyle boşanma noktasına gelmiştir. Kararından vazgeçmeyen Kemal, Yusuf’u alacağını söyleyerek Bahar’ı bir kere daha şoke eder.


Aile içerisinde tartışma yaşanırken, diğer tarafta Cesur Şebnem’e Şahin’le ilgili bildiklerini anlatır. Şebnem Cesur’un sözlerine inanacak mıdır?


Feride’nin halası Dilek’in Tunç tarafından bulunması Cüneyt’i deli eder. Cüneyt bu konudaki şüphelerini gidermeye çalışırken, Feride’nin tepkisiyle karşılaşır.


Öte yandan Tunç Eylül’e Feride’ye aşık olduğunu söyler.

Hazal Filiz Küçükköse (Leyla) Fotoğrafları için tıklayın…


Deniz Evin (Umut) Biyografisi için tıklayın…


Hazal Filiz Küçükköse (Leyla) Biyografisi için tıklayın…


Özgün Çoban (Tunç) Biyografisi için tıklayın…


Mert Altınışık (Kemal) Biyografisi için tıklayın…


Gamze İğdiroğlu (Eylül) Biyografisi için tıklayın…


Gaye Turgut (Bahar) Biyografisi için tıklayın…


Yayın Günü: 11 Mart 2014 Star Tv 
Yayın Saati: 17.15

Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder